Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü’nün Faaliyet Alanları
- Üniversitenin kurumsal kimliğine ve itibarına değer katacak iletişim, tanıtım ve yönetim stratejilerinin oluşturulması,
- İletişim temsilcilerinin kendi birimlerinde ve koordinatörlükle eşgüdümlü çalışmasının sağlanması,
- Üniversitenin ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora programlarının tanıtımıyla ilgili programlar düzenlenmesi,
- Üniversitenin aday öğrenciler başta olmak üzere tüm hedef kitlelere dönük etkin tanıtım faaliyetlerini gerçekleştirmek,
- Koordinatörlüğe bağlı olarak, faaliyetleri fiilen yürütecek tanıtım ekip ve toplulukları oluşturulması,
- Birimlerin düzenlediği etkinliklerin gerçekleştirilme sürecinde birimlere etkinlik formatlarının oluşturulmasında, protokol düzenlemesinde, etkinliğin duyurulmasında vs. danışmanlık yapılması.
- Üniversitenin sosyal medya hesaplarından tüm hedef kitlelerine dönük anlık bilgilendirmelerle kurumsal dinamiklerin ve hafızanın gelişimine dönük paylaşımlar yapmak,
- Üniversitenin web sitesinde ve sosyal medya hesaplarında dijital iletişim hedeflerine uygun çalışmalar gerçekleştirmek,
- Rektörlük tarafından talep edilen etkinlikleri gerçekleştirmek ve bu etkinliklerin iletişimini yönetmek,
- Marmara Üniversite’nden telefon veya e-mail yoluyla talep edilen bilgilerin en kısa süre içerisinde cevaplandırılması sağlanan iletişimi gerçekleştirmek,
- Bilgi Edinme Hakkı çerçevesindeki taleplerin üniversite içerisindeki dolaşımını düzenleyerek en kısa süre içerisinde talebin karşılanmasını sağlamaktır.
Bu sayfa Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü tarafından en son 24.11.2023 14:43:40 tarihinde güncellenmiştir.