Faaliyet Alanlarımız

 Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü’nün Faaliyet Alanları

  1. Üniversitenin kurumsal kimliğine ve itibarına değer katacak iletişim, tanıtım ve yönetim stratejilerinin oluşturulması,
  2. İletişim temsilcilerinin kendi birimlerinde ve koordinatörlükle eşgüdümlü çalışmasının sağlanması,
  3. Üniversitenin ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora programlarının tanıtımıyla ilgili programlar düzenlenmesi,
  4. Üniversitenin aday öğrenciler başta olmak üzere tüm hedef kitlelere dönük etkin tanıtım faaliyetlerini gerçekleştirmek,
  5. Koordinatörlüğe bağlı olarak, faaliyetleri fiilen yürütecek tanıtım ekip ve toplulukları oluşturulması,
  6. Birimlerin düzenlediği etkinliklerin gerçekleştirilme sürecinde birimlere etkinlik formatlarının oluşturulmasında, protokol düzenlemesinde, etkinliğin duyurulmasında vs. danışmanlık yapılması.
  7. Üniversitenin sosyal medya hesaplarından tüm hedef kitlelerine dönük anlık bilgilendirmelerle kurumsal dinamiklerin ve hafızanın gelişimine dönük paylaşımlar yapmak,
  8. Üniversitenin web sitesinde ve sosyal medya hesaplarında dijital iletişim hedeflerine uygun çalışmalar gerçekleştirmek,
  9. Rektörlük tarafından talep edilen etkinlikleri gerçekleştirmek ve bu etkinliklerin iletişimini yönetmek,
  10. Marmara Üniversite’nden telefon veya e-mail yoluyla talep edilen bilgilerin en kısa süre içerisinde cevaplandırılması sağlanan iletişimi gerçekleştirmek,
  11. Bilgi Edinme Hakkı çerçevesindeki taleplerin üniversite içerisindeki dolaşımını düzenleyerek en kısa süre içerisinde talebin karşılanmasını sağlamaktır.

Bu sayfa Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü tarafından en son 24.11.2023 14:43:40 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM