Medya ve İletişim Yönetimi
Görevler:
- Yerel, ulusal ve uluslararası alanda üniversiteyle ilgili yazılı, sesli, görüntülü ve dijital medyayı takip etmek, bu verileri işlemek, arşivlemek ve ilgili yöneticilere sunmak,
- Basın kuruluşlarıyla iletişimi sağlamak, Marmara Üniversitesi’nin haberlerinin basında etkin olarak yer almasını sağlamak,
- Bölüme ulaşan etkinlik, başarı vs. gibi bilgileri haber formatına dönüştürüp yayına yönlendirmek,
- Haberlerin Üniversitemizin internet sayfasında yer almasını sağlamak.
- Web sayfamızda yer verilen haberlerin sosyal medyada yayınlanarak görünürlüğünü artırmak.
- Üniversitemizde haber değeri yüksek olan akademik ve bilimsel çalışmaların haberleştirilerek medya aracılığıyla kamuoyuna duyurulmasını sağlamak.
- Profesyonel medya takibi yapan kurum aracılığıyla güncel medya takibi yaparak üniversitemizin medya performansını ölçümleyip analiz etmek.
Dijital İletişim ve Tasarım Yönetimi
Görevler:
- Üniversitemizin web sayfasının güncelliğini takip ederek iletişim yönetimini gerçekleştirmek,
- Üniversitemize ait duyuruların, haberlerin ve hedef kitlelerimizi ilgilendiren gelişmelerin web sayfasında yer almasını sağlamak,
- Rektörlüğün hedef kitle iletişiminde web sayfası iletişimini yönetmek,
- Web sayfamızda yer alan aday öğrenci sayfasını yönetmek,
- Web sayfamızda yer alan Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü sayfasını yönetmek,
- İngilizce web sayfamızı içerik olarak güncelleyip yönetmek,
- Üniversitemizin resmi sosyal medya hesaplarını yöneterek güncellemek,
- Sosyal medya hesaplarımızın takip edilme oranlarının analizlerini yapıp raporlamak,
- Sosyal medyada Marmara Üniversitesi etiketiyle yer alan paylaşımların taramasını yapmak,
- Yılın önemli gün ve haftalarına dönük dijital iletişim çalışmaları yapıp sosyal medyada paylaşılmasını sağlamak,
- Öğrenci merkezli paylaşımlar planlayıp kurumsal aidiyet ve hafıza oluşturmaya dönük sosyal medya kampanyaları düzenlemek,
- Üniversitemizin Kurumsal Kimlik çalışmalarına tasarım desteği sağlamak,
- Üniversite tanıtım için ihtiyaç duyulan broşür, davetiye, kart tasarımı, internet sayfalarının düzenlenmesi gibi tüm görsel materyal ve grafik konularında ihtiyacı karşılamak.
Etkinlik ve Tanıtım Yönetimi
Görevler:
- Üniversitemizin kampüslerini veya fakültelerini ziyaret etmek isteyen okulların gezi etkinliklerini organize etmek,
- Ziyarete gelen okullarla üniversitemizi tanıtıcı toplantılar ve görüşmeler gerçekleştirmek,
- Üniversitemizle iş birliği ya da özel protokol yapan okulların iletişim çalışmalarını yürütmek,
- Üniversitemizin tanıtım fuarlarına katılması için gerekli temasları sağlayarak yapılacak faaliyetleri organize etmek,
- Üniversitemizin programlarının ve faaliyetlerinin tanıtımı için sergi, gezi ve toplantı gibi faaliyetler düzenlemek,
- Üniversitemizin kurum içi ve kurum dışı iletişim rehberlerini oluşturmak, güncelliğini takip etmek,
- E-posta yoluyla yapılacak etkinlik duyurularını hazırlayarak internet üzerinden yayınlamak,
- Üniversitemizin sosyal ve kültürel etkinliklerini planlamak,
- Üniversitemizin etkinlikleriyle ilgili davetiye, afiş vb. materyallerin hazırlanmasını sağlamak,
- Rektörlük ve daha üst düzeydeki programların LCV ve Protokol organizasyonunu sağlamak,
- Rektörlükten gelen davetli listelerini ilgili adreslere postalamak,
- Protokol listelerini hazırlamak, oturma düzenini oluşturmak,
- Etkinlik programının yapılacağı salonda önceden planlanan tüm hazırlıkları ekip arkadaşlarıyla iş paylaşımı yaparak gerçekleştirmek.
Görüntüleme Yönetimi
Görevler:
- Üniversite’de rektörlük düzeyinde gerçekleştirilen etkinliklerin fotoğraflarını çekmek,
- Düzenlenen etkinlik ve organizasyonların haberleştirilmesine katkı sağlamak,
- Rektörlük düzeyinde etkinlikler için fotoğraf ve görüntü arşivi oluşturmak,
- Üniversitenin web sitesinde ve sosyal medya hesaplarında yayınlanacak görüntüleri çekmek,
- Rektörlüğe ait özel çekim taleplerini karşılamak,
- Yılın özel gün ve haftalarına ait konsept çekimler gerçekleştirmek,
- Yapılan video çekimlerin kurgu ve seslendirme gibi prodüksiyon çalışmalarını yapmak,
- Dijital mecralara ve etkinliklere dönük animasyon çalışmaları yapmak.
İç İletişim Yönetimi
Görevler:
- Koordinatörlük çatısı altında yer alan personelin resmi yazışmalarını yönetmek,
- Rektörlük ve diğer birimlerden gelen talepler hakkında personeli bilgilendirmek,
- Kısmi zamanlı öğrencilerin özlük işlemlerinin yürütülmesi ve denetlenmesini sağlamak,
- İlgili birimlerden talep edilen faaliyet ve strateji raporlarını hazırlamak,
- EBYS den gelen tüm yazıları yönetmek, yönlendirmek ve arşivlemek,
- Personelin özlük işlerini yönetmek ve yönlendirmek,
- Personelin birim içi ve birimler arası iletişimini güçlendirici toplantılar vb. faaliyetler gerçekleştirmek.
Bilgi Edinme Yönetimi
Görevler:
- Üniversiteye e-posta yoluyla veya yazılı olarak ulaşan bilgi edinme taleplerini almak; e-postayla gelen bilgi taleplerini e-bys aracılığıyla ilgili birimlere iletmek,
- İlgili birimden gelen yanıtı, bilgi talep eden tüzel ve/veya gerçek kişilere iletmek,
- Talepleri ve yanıtları elektronik/basılı olarak arşivlemek.
Çağrı Merkezi Yönetimi
Görevler:
- Üniversitemiz çağrı merkezine gelen aramaların operatörler tarafından etkin ve hızlı bir şekilde cevaplanması sağlamak,
- Merkezde çalışan operatörlerin günlük çağrı raporlarını alıp Genel Sekreterliğe iletmek ve performans analizini gerçekleştirmek,
- Alınan çağrıların içerik analizlerinin yapılarak genel talep eğilimlerine dönük daha hızlı ve etkin çözümler üretmek,
- Öğrencilerden gelen çağrılar doğrultusunda ilgili birimlerle iletişim kurularak problemlerin çözülmesini sağlamak,
- Çağrı merkezi operatörleriyle belirli periyotlarda toplantılar ve eğitimler yapılarak verimliliği artırmak.
Bu sayfa Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü tarafından en son 21.05.2024 09:58:16 tarihinde güncellenmiştir.